UF MÄSSAN

Hej allihopa! Nu är vi hemma från mässan, som gik så mycket över förväntan mot vad vi hade trott att den skulle göra. Vi är alla kanonnöjda, och har skapat nya kontakter och har sålt mängder av smycken idag! Vi tycker såklart att detta är jättekul, och jag personligen ångrar inte en sekund att jag valde att göra detta med uf.

Tänkte i det här inlägget bjuda på lite bilder från våran dag! Tycker även att ni ska hålla utkik imorgon på bloggen, för då kommer nya inlägg med de senaste nya smyckena komma upp! :)
Tills dess får ni hålla till godo med dessa bilder, för nu ska jag sova ;)
// Be you gänget genom Emma



Dagen började runt kl 09.00 i Oskarshamn med monterbygge!



Montern blev tillslut riktigt bra tycker jag :)



Redo för att träffa alla besökare på mässan!! :)



Dagen till ära passade vi på att bjuda alla våra besökare på godis:)



Mycket folk i gångarna var det, mest hela tiden!

Det får räcka med bilder för ikväll, fler bilder från mässan dyker upp imorgon!
MVH Be You UF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0